مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

نکات مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۵۶ ب.ظ

نکات مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که فردی که برای شما دعوت‌نامه ارسال می‌کند باید حتماً شهروند آمریکا باشد و باید توجه نمایید که این روش در گفتار ساده است ولی در عمل مشکلات و پیچیدگی‌های خود را دارد به همین خاطر باید قبل از هر اقدامی از وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج اقدام نمایید و مشاوره‌هایی که در این روش برای شما بازگو می‌کند را فرا گیرید.

در این نوع ویزا به شما ویزای نود روزه داده خواهد شد که شما در این مدت فرصت دارید ازدواج نمایید و بعد از آن ویزای خود را به اقامت دائم تبدیل نمایید. شایان ذکر است که تمامی این مراحل باید طبق نظر وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج انجام پذیرد تا این مسیر به سرعت سپری و شما به اقامت دائم این کشور دست یابید.

شایان ذکر است که باید دو طرف حداقل دو سال یکدیگر را شناخته باشند و در این مدت باید حداقل یک‌بار همدیگر را به‌صورت حضوری از نزدیک ملاقات نمایند، نکته مهم این است که از طریق ویزای نامزدی فرد می‌تواند فرزندان زیر 21 سال خود را نیز به همراه ببرد و در این صورت باید درخواست ویزای k-2 بدهد.

برای گرفتن این ویزا باید از طرف وکیل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج ابتدا تشکیل پرونده بدهید تا مراحل را گام‌به‌گام انجام دهد تا مشکلی در این مسیر ایجاد نگردد.

این مقاله برای افرادی که قصد مهاجرت به آمریکا دارند تهیه و تنظیم گردیده است، در صورتی هرگونه سؤال می‌توانید با موسسه تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید

منبع

https://www.awatlaw.com/service/وکیل-مهاجرت-به-آمریکا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۱
admin adminii

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی