مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت تحصیلی به کانادا

يكشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۰ ب.ظ

هدف از نگرش این مقاله اطلاعاتی در باب مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل ، بررسی هزینه های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل،شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و جوابگوی تمامی سوالات شما در این باب می باشد.کشور کاناد کشوری با نظام آموزشی برتر در سطح دنیا در قیاس با  کشور امریکا و استرالیا می باشد که به دلیل اینکه از هزینه های تحصیل کمتری برخوردار می باشد در سال های اخیر توانسته است مورد استقبال متقاضیان زیادی قرار گیرد.موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه ام آی ای اتریش در این مقاله مفتخر می باشد که اطلاعاتی در این باب در اختیار شما عزیزان قرار دهد.توصیه ما به شما این می باشد که قبل از هر اقدامی در باب مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل با ما تماس حاصل بفرمائید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهرمند شوید.

همان طور که می دانید راه های مهاجرت و اخذ تابعیت و اقامت عبارتند از : تولد ، ازدواج ، پناهندگی ، تحصیلی ، کاری و سرمایه گذاری که در کل می توان به این موضوع اشاره کرده که اقامت از طریق تحصیل یک راه مطمئن می باشد که مورد توجه متقاضیان زیادی قرار می گیرد.نظام آموزشی در کشور کانادا به شرح ذیل می باشد:

  • تحصیلات پیش دانشگاهی
  • تحصیلات دانشگاهی
  • دوره های تحصیلی

تحصیلات پیش دانشگاهی:تحصیلات پیش دانشگاهی در کشور کانادا شامل کودکان 3 تا 6 سال می باشد که در مهد کودک ها تا سنین 6 سالگی مورد تعلیم و تربیت قرار می گیرند.

آغاز دوره‌ ابتدایی از 6 سالگی‌ می باشد که البته در کبک‌ کلاس‌ اول‌ تا ششم و در استان‌های‌ دیگر کلاس‌ اول‌ تا هفتم  را دوره‌ ابتدایی‌ می‌دانند. دوره‌ دبیرستان‌(Secondary School) چهار سال‌ می باشد‌.

تحصیلات پیش دانشگاهی در کشور کانادا به نحوی می باشد که تا قبل از رورد به دانشگاه دانش آموزان می بایست به میزان 12 سال تحصیلات خود را تکمیل نمایند.که در استان اونتاریو برای اخذ دبیرستان متقاضیان باید 13 سال درس بخوانند سال تحصیلی در کشور کانادا در این مقاطع از ابتدای سپتامبر شروع و تا پایان ژوئن است که در برخی از مدارس در تابستان نیز این دوره ها ارائه می گردد.

در کشور کانادا امکان تحصیل رایگان برای افرادی که از کارت اقامت دائم کانادا برخودرا می باشند امکان پذیر است ، متقاضیان بین المللی که می خواهند در کانادا تحصیل داشته باشند می بایست به میزان 10الی 14 هزاردلار کانادا هزینه پرداخت نمایند.

تحصیلات دانشگاهی:متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های کشور کانادا را دارند می بایست این را نیز بدانند که دانشگاه های کشور کانادا در انتخاب داشنجو از اختیار کاملی برخوردار می باشد که این امتیار می تواند تحصیلات تکمیلی،مدارک تحصیلی،مدرک زبان که در کشور کانادا به دو زبان انگلیسی و فرانوسی می باشد ارائه می گردد.

متقاضیان بین المللی زیر 17 سال:

متقاضیان زیر 17 سالی که قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا را دارند می بایست در ابتدا به مدت 1 سال در دوره های کالج برخوردار شوند که در این دوره ها درس هایی نظیر بیزینس ، نساجی ، برنامه نویسی با کامپیوتر ، شیمی ، فیزیک ، زیست ، یادگیری زبان های سایر کشور های دنیا ، تاریخ و جغرافیا ، زیست ، مکانیک خودرو و آشپزی هستند که این دورس اختیاری می باشد که البته دروس اجباری نیز شامل ریاضی ، کامپیوتر ، علوم ، زبان و هنر است.

در باب نوع محل اقامت متقاضی می تواند از دو نوع محل اقامت برخوردار شوند که این دونوع شامل خوابگاه و Home stay  باشد .نوع اقامت خوابگاه که مشخص می باشد اما Home stay نوعی اقامت با یک خانواده ای که مورد تائید دولت و کالج کشور کانادا می باشد که در این نوع اقامت متقاضی ماهیانه به میزان 900 دلار کشور کاندا می بایست بپردازد.

در حالتی که پدر یا مادر قصد داشته باشند  در کنار فرزندانشان در دوره آموزششان در کشور کانادا باشند ، فقط می توانند با اخذ روادید توریستی یا ملاقات دنشجو وارد کشور کانادا شوند.

پس از اتمام فارغ التحصیلی در کالج متقاضی برای ورود به دانشگاه می بایست با توجه به معدل و استعداد یابی و علایق شخصی که خود فرد دارد می بایست وارد دوره های دانشگاهی شوند.

Bachelor   (کارشناسی ) چهار سال‌ تحصیل‌ تمام‌ وقت‌ می باشد .

Master  (کارشناسی ارشد) داشتن‌ مدرک‌Bachelor با معدل‌ حداقل‌B  از ضرورات می باشد.طول این دوره به مدت زمان 1 الی 3 سال با توجه به رشته تحصیلی متغیر می باشد.

‌‌ Ph.D (دکتری) ورود به‌ این‌ دوره‌ معدل‌ +B یا بالاتر در دوره‌Master مورد ضروری می باشد که علاوه‌ بر این‌ متقاضی می بایست  توصیه‌ های‌ کتبی‌ استاتید قبلی خود را‌ داشته‌ باشد که‌ توانایی‌ او را برای‌ پژوهش‌ نشان‌ دهد. برای‌ دوره‌Ph.D. در کانادا دانشجو باید حداقل‌ سال‌های‌ تحصیلی‌ تمام‌ وقت، گذراندن‌ دروس‌ تعیین‌ شده، گذراندن‌ امتحان‌ جامع‌ (کتبی‌ یا شفاهی‌ یا هر دو( و نوشتن‌ و دفاع‌ شفاهی‌ از پایان‌ نامه‌ پژوهشی‌ را با موفقیت‌ بگذراند. طول‌ متوسط‌ دوره‌ دکترا در دانشگاه‌های‌ کانادا چهار سال‌ است.

هزینه های تحصیل در کشور کانادا

در باب هزینه های تحصیل در کشور کانادا می توان به میزان 10 الی 35 هزار دلار کشور کانادا که با توجه به مقطع تحصیلی متغیر می باشد. هزینه های زندگی در کشور کانادا به میزان 1000 الی 3000 دلار کشور کانادا می باشد که توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های تحصیل و زندگی در کشور کانادا به مقاله مربوط مراجعه داشته باشید و اطلاعاتی بیشتر در این زمینه اخذ نمائید.

امید بر این است که با به اتمام رسیدن این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باب مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در اختیار شما قرار دهیم.موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه ام آی ایاتریش می باشد که در سال های اخیر توانسته است بیشترین میزان اخذ روادید در خصوص کشور کانادا را در اختیار شما قرار دهد. درصورت تمایل به اخذ مشاوره در باب مهاجرت به کانادا و نیاز به مشاوره باوکیل مهاجرت به کانادا میتوانید با دفتر مرکزی ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل بفرمایید .

منبع

https://malekpour.ir/مهاجرت-به-کانادا-از-طریق-تحصیل/

نظرات  (۱)

 سلام و عرض ادب مطلب کاملا مفیدی بود ، برای مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا در خدمت شما هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی