مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

پاسپورت دومینیکا

سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۰۹ ب.ظ

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا و شرایط ۲۰۱۷ مهاجرت به دومینیکا  و اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا ، شرایط ۲۰۱۸ اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا ، هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا ، مدت زمان اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا ، مدارک مورد نیاز اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا ، را در این مقاله به بررسی گذاشته ایم ، آیاعلاقمند به مهاجرت به دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا هستید ؟ شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا را می دانید ؟ اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا با چه سرمایه ای ممکن است ؟ چگونه می توان برای اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا اقدام نمود ؟ این مقاله درباره اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا نگارش شده است و به سوالات شما درباب اخذ پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا پاسخ می دهد .

 

شهروندی جمهوری دومینیکا :

لازم به ذکر است که جمهوری دومینکن در معیارهای اقتصادی و مقایسۀ استانداردهای  زندگی در آمریکای مرکزی در بالاترین سطح درمنطقه است.  قوانین و مقررات مهاجرت جمهوری دومینیکا برای خارجیان نسبتا مناسب است. به عبارت دیگر، دسترسی اقامت موقت، اقامت دائم و شهروندی دوم نسبتا آسان است . این مقاله به شما در درک وضعیت اقامت و شهروندی جمهوری دومینیکا از طریق سرمایه گذاری کمک خواهد کرد.

مزایای سرمایه گذاری در دومینکن و اخذ پاسپورت دومینکن :

  1. اقتصاد پایدار و سیستم مالیاتی مطلوب (مالیات کم)
  2. فرصت های تجاری برای سرمایه گذاران در همه مناطق، از جمله گردشگری، خدمات، واردات و صادرات، در دسترس است .
  3. تابعیت دوگانه مجاز است شما می توانید پس از تبدیل شدن به شهروند جمهوری دومینیکا، اقامت قبلیتان را حفظ نمایید .
  4. بوروکراسی کم
  5. مهاجر پذیر بودن شهروندان
  6. آب و هوای گرمسیری زیبا در تمام طول سال و طبیعت بی نظیر.
  7. بهشت برای غواصان.

مزایای دریافت شهروندی دومنیکن :

  1. شهروندی کامل جمهوری دومینیکا.
  2. همه حقوق مساوی با دومینیکا های بومی، به غیر از توانایی برای ریاست جمهوری.
  3. شما یک ID جمهوری دومینیکا را دریافت خواهید کرد، همانند بومیان دومینیکا (Cedula de Identidad را جایگزین)
  4. گواهی تولد جمهوری دومینیکا
  5. پاسپورت جمهوری دومینیکا

مدارک زیر برای ارسال درخواست برای وضعیت اقامت موقت مورد نیاز است:

  1. نسخه اسناد رسمی گواهی تولد شما با ترجمه رسمی به اسپانیایی
  2. کپی هر صفحه پاسپورت خود را با ترجمه رسمی به اسپانیایی
  3. عدم سوء پیشینه با ترجمه اسپانیایی
  4. آزمایشات پزشکی باید توسط پزشکان مهاجرت تعیین شود و انجام این آزمایشات توسط دولت جمهوری دومینیکا انجام میشود..
  5. سه مجموعه عکس. هر مجموعه باید نمای جلو و سمت چهره شما را داشته باشد
  6. آدرس پستی در جمهوری دومینیکا

مهم: ترجمه ها به اسپانیایی باید در جمهوری دومینیکا انجام شود. ترجمه های انجام شده در کشورهای خارجی انجام نمی شود. تمام اسناد (کپی پاسپورت، کپی گواهی تولد، گواهینامه اصلی پلیس)

شما می توانید با شروع پروسه مهاجرت به محض ورود به جمهوری دومینیکا وارد شوید. شما می توانید به جمهوری دومینیکا به عنوان یک توریست وارد شوید و برای اقامت خود درخواست کنید. اطمینان حاصل کنید که شما تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کرده اید (نسخه کتبی پاسپورت، اسناد رسمی گواهی تولد، گواهینامه خلع سلاح پلیس). همه این سه اسناد باید آپوستیل داشته باشند. ترجمه به اسپانیایی، معاینات پزشکی، عکس ها می تواند با کمک وکیل محلی ، در محل انجام  شود. کلیه مدارک باید به اداره مهاجرت ارسال گردند .

هنگامی که درخواست شما ارسال شده است، شما یک شماره ثبت نام دریافت می کنید. این معمولا یک عدد چهار رقمی است و هنگامی که شما آن را داشته باشید، می توانید به طور رسمی و قانونی در جمهوری دومینیکا کار کنید و یا کسب و کار کنید. فرآیند مهاجرت معمولا ۳ تا ۴ ماه طول می کشد، اما در صورت انجام هر کاری با کمک وکیل، دو ماه طول می کشد. پس از دو ماه انتظار شما اجازه اقامت موقت (ID-card for 1 year) می گیرید.

در سال ۲۰۱۱ قوانین جمهوری دومینیکا تغییر کرده است و گزینه انتخاب شهروندی سریعتر در دسترس نیست. قانون جدید شهروندی تصریح می کند که انتظار می رود که خارجی ها در کشور با اجازه اقامت موقت به مدت ۵ سال زندگی کنند و پس از مدت دو سال اقامت دائم دریافت کنند. و تنها پس از ۷ سال اقامت قانونی می توانند برای شهروندی درخواست دهند.
سوال: آیا می توانید یک برنامه شهروندی سریع را در آمریکای لاتین به ما توصیه کنید؟
پاسخ: اگر به دنبال اقامت دائم یا برنامه شهروندی هستید، احتمالا بهترین گزینه اوروگوئه است. در اروگوئه می توانید اقامت دائم خود را در محدوده ۱۲-۱۸ ماه از اولین ورود به کشور و شهروندی پس از ۳ یا ۵ سال از ورود به کشور دریافت کنید. پس از ۳ سال اقامت در اروگوئه، کسانی که ازدواج می کنند می توانند برای آنها و اعضای نزدیک خانواده خود شهروندی دریافت کنند. کسانی که ازدواج نکرده اند باید ۵ سال صبر کنند تا بتوانند برای شهروندی درخواست کنند. گذرنامه اوروگوئه یک سند مسافرتی عالی است و اجازه می دهد تا دارنده آن برای بازدید از بسیاری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنند .

یکی دیگر از گزینه های  برنامه های شهروندی سریع، دومینکن و گرانادا است (هر دو کشور در کارائیب واقع شده اند). شما می توانید ۲۰۰،۰۰   دلار در دومینیکا  سرمایه گذاری کنید و یا ۲۵۰،۰۰۰ دلار  در گرانادا سرمایه گذاری نمایید  و درخواست برای شهروندی فورا (بدون اجباربرای  ۳ سال حضور فیزیکی ). پاسپورت های دومینیکا و گرانادا امکان سفر بدون ویزا به کشورهای مختلف از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا را فراهم می کند.

اخذ شهروندی توسط سرمایه گذاری در دومینیکا

از طریق دو گزینه در دسترس است. اول، با ایجاد یک کمک اقتصادی (کمک مالی) تحت برنامه ویزای سرمایه گذار دولت. گزینه دوم که  از ژانویه ۲۰۱۵ در دسترس است : از طریق سرمایه گذاری املاک و مستغلات است .

دومینیکا یکی از ارزان ترین و قابل انعطاف ترین برنامه های پاسپورت در دسترس است. تا سال ۱۹۹۳، بدون اقامت در کشور، تابعیت دومینیکا  ممکن نبود.

کسانی که پاسپورت دومینکن دریافت کنند اجازه سفر بدون ویزا به بیش از ۱۱۸ کشور از جمله انگلستان و اتحادیه اروپا را خواهند داشت .

کمک مالی به صندوق دولتی :

راه مقرون به صرفه برای شهروندی در دومینیکا از طریق گزینه مشارکت است. این مبلغ ۱۰۰۰۰۰ دلار برای یک متقاضی تک یا ۲۰۰۰۰۰ دلار برای یک خانواده  چهار نفره است .

سرمایه گذاری املاک و مستغلات :

از ژانویه سال ۲۰۱۵، لا Vida  سرمایه گذاری از طریق خرید املاک و مستغلات توسط گزینه تابعیت از طریق سرمایه گذاری در دومینیکا است .

سرمایه گذاران  می توانند در املاک در دومینیکا سرمایه گذاری کنند تا ویزای طلایی و شهروندی به دست آورد.

سرمایه گذاری مورد نیازبرای املاک و مستغلات از ۲۰۰،۰۰۰ دلار کمتر از برنامه های شهروندی در کشورهای  سنت کیتز و آنتیگوا است .

دومینیکان قبلا برخی از محدودیت های کشور را اعمال کرده  بود و به شهروندان برخی کشورها اجازه سرمایه گذاری نمیداد (به ویژه افغانستان، چچن، عراق، کره شمالی، پاکستان، عربستان سعودی، سومالی، سودان و یمن) اما اخیرا سیاست خود را تغییر داده و متقاضیان را از هر کشوری می پذیرد .

 

.

برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا در سال ۱۹۹۳ تأسیس شد. آنتیگوا و باربادا برنامه شهروندی خود را با برنامه سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۲ راه اندازی کردند  و سپس شهروندی گرنادا توسط برنامه سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۳ و شهروندی سنت لوسیا با برنامه سرمایه گذاری ۲۰۱۵ را راه اندازی کرد.

.

دولت جزیره کارائیب دومینیکا ، هزینه های درخواست برای شهروندی خود را با برنامه سرمایه گذاری ۵۰ درصد برای کسانی که گزینه املاک را انتخاب می کنند، کاهش می دهد.

یک متقاضی قبلا ۵۰،۰۰۰ دلار برای هزینه های دولتی پرداخت می کرد، اما اکنون این مبلغ فقط ۲۵،۰۰۰ دلار برای یک متقاضی یا ۳۵،۰۰۰ دلار برای یک خانواده چهار نفره تعیین شده است و این برنامه حتی بیشتر از آنکه قبلا بود، مقرون به صرفه باشد.

این یکی از پایین ترین نرخ شهروندی با برنامه های سرمایه گذاری در جهان است و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد.

گذرنامه دوم در دومینیکا  برای اشخاصی که پاسپورت این کشور را دریافت می کنند  سفر بدون روادید به بیش از ۱۱۸ کشور جهان از جمله منطقه شنگن اتحادیه اروپا، انگلستان، هنگ کنگ و سوئیس را اعطا می کند. این راه حل عالی برای کسانی است که به سادگی به دنبال گسترش فرصت های سفر خود با هزینه کم هستند.

علاوه بر کاهش هزینه ها، دومینیکا همچنین محدودیت سنی برای کودکان وابسته را افزایش داده است، که به این معنی است که  همراهان متقاضی اصلی می تواند شامل فرزندان زیر۳۰ سال  نیز باشد.

 

گزینه سرمایه گذاری املاک و مستغلات در دومینیکا همچنان گزینه محبوب  با سرمایه گذاری مورد نیاز فقط ۲۰۰،۰۰۰ دلار است در مقایسه با پیشنهاد ۳۰۰،۰۰۰ دلار در سنت لوسیا.

 

گذرنامه های دوم در کشورهای مشترک المنافع سرمایه گذاران را قادر می سازد تا به صورت آزادانه به بیش از ۱۱۸ کشور از جمله منطقه اروپائی شینگن و همچنین انگلستان سفر کنند. سفر رایگان ویزا به دیگر مکان های محبوب مانند هنگ کنگ و سنگاپور نیز یک مزیت عمده برای بسیاری از مردم است. کل پروسه فقط ۳ تا ۴ ماه طول می کشد تا شهروندی در دومنیکن رابه دست آورند و سریع ترین شهروندی را با گزینه های سرمایه گذاری ایجاد کنند.

دومینیکا  تنها یکی از جزایر جزایر کارائیب است که شهروندی توسط برنامه سرمایه گذاری را ارائه می دهد و یکی از سریع ترین برنامه های جهان برای کسب پاسپورت دوم است.

منبع

https://malekpour.ir/اخذ-پاسپورت-دومینیکا-از-طریق-سرمایه-گذ/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی