مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

شرایط زندگی در انگلیس

شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۴۴ ب.ظ

کسانی که قصد ادامه‌ی زندگی در انگلستان، تحصیل در این کشور، کار و به صورت کلی مهاجرت به انگلیس را دارند، می بایست از شرایط زندگی در انگلیس مطلع باشند تا با آگاهی کامل و سنجش همه جانبه، دست به انتخاب این کشور برای مهاجرت بزنند. امروزه انگلستان مقصد تحصیلی و اشتغال بسیاری از جوانان است و این امر می بایست با در نظر گرفتن شرایط زندگی در انگلیس، توأم باشد. شرایطی راجع به نحوه اقامت، سطح علمی دانشگاه ها، وضعیت اقتصادی و به طور کلی سطح رفاه مردم در این کشور، موضوع این نوشتار است. بدین ترتیب، توصیه می شود تا ضمن مطالعه این مطلب، از مشورت با متخصصین امر نیز غافل نمانید و با مراجعه به ایشان، از دقیق ترین آمار و ارقام مربوط به سال 2017 میلادی، مطلع شوید. هلدینگ حقوقی رادیو وکالت در این مسیر، پذیرای شما متقاضیان برای ارائه انواع خدمات حقوقی حضوری و غیرحضوری و نیز اقدام در خصوص مهاجرت شما به کشور انگلستان است

شرایط زندگی در انگلیس - جغرافیا


انگلستان، از نظر مساحت هفتاد و نهمین کشور پهناور در دنیا و بزرگترین کشور در بریتانیاست و از شمال با اسکاتلند و از غرب با جمهوری ولز همسایه است. همچنین این کشور، میزبان بزرگترین شهر در اروپا، یعنی لندن است. لندن، پایتخت انگلستان، و البتّه پایتخت پادشاهی بریتانیا، یکی از زیباترین شهر‌های جهان و پیشگام در هنر و اقتصاد و همواره گزینه‌ی جذّابی برای گردشگران بوده است. با این که انگستان زیاد کشور پهناوری نیست، امّا جمعیتی بالغ بر 54 میلیون نفر را در خود جای داده است و به این معناست که تراکم جمعیّتی بالایی دارد. از نظر آب و هوایی، انگلستان کشوری نسبتاً معتدل است. رطوبت هوا و جزیره‌ای بودن، همواره اوقات خوشی را برای مردم این منطقه رقم می‌زند. در انگلستان شاهد زمستان های خیلی سرد و تابستان های خیلی گرم نیستیم. به طوری که در زمستان، دمای هوا به ندرت از صفر پایین‌تر می ‌رود و در تابستان نیز، دمای هوا از 30 درجه بیشتر نمی شود. اگر عاشق باران هستید، انگلستان کشور رؤیایی شما خواهد بود؛ با میانگین بارش سالانه‌ی 838 میلی‌متر. 
بیش از 600 مایل خط ساحلی زیبا مانند کورن وال (cornwall) و نورث امبرلند ((northumberland، مناطق روستایی بی نظیر با کلبه‌ های سنگی و خیابان ‌های سنگ فرش شده، خوراکی های خوشمزّه، تاریخ غنی و شهر های پُر هیاهو ، تنها بخشی از دلایلی هستند که هر کس باید این کشور را حدّاقل برای یک بار از نزدیک ببیند. امّا برای زندگی، شرایط متفاوت است. موارد مهمتری همچون اقامت، کار و هزینه‌های زندگی و امنیت وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شرایط زندگی در انگلیس – علم و تحصیل


انگلستان علاوه بر شرایط خوب جغرافیایی و آب و هوایی و طبیعت بکر و شهر های مدرن، به یک دلیل مهمّ دیگر هم مورد توجّه بسیار قرار می‌گیرد که آن، تحصیل در دانشگاه های انگلستان است. از روزگاران گذشته انگلستان همواره از امپراتوری‌ های پیشرفته و قوی بوده و البته استعمار سایر کشور ها نیز، باعث ورود شتابان دانش و فن به این کشور شده است. علاوه بر این، محقّقان، دانشمندان و مخترعان بزرگی همچون آیزاک نیوتون، آلبرت اینشتین، نیکولا تسلا و توماس ادیسون در این کشور پرورش یافته‌ اند. همین امر به مرور باعث پیشرفت سطح علمی و فرهنگی مردم شد و روز به روز، دانش‌پژوهان بیشتری برای کسب علم به انگلستان مهاجرت می‌کردند. این کشور پس از تجریه انقلاب صنعتی و عصر روشنگری، شاهد پیشگامی های متعدد علمی بوده است؛ نظیر ظهور جرم شناسان نظریه پردازی نظیر جرمی بنتام. در ادامه این سیر علمی، امروزه نیز مدارک دانشگاه ‌های بریتانیا در تمام نقاط دنیا معتبر است و در عین حال بسیار ارزشمند می باشد. طیف وسیعی از رشته های تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور ارائه می ‌شوند. بنابراین دانشجویان می توانند در رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود در انگلستان ادامه تحصیل دهند.



منبع

http://legalholding.ir/شرایط-زندگی-در-انگلیس/

نظرات  (۳)

سلام عالی بود.

انگلستان همیشه از مقاصد محبوب متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور بوده. از دلایل محبوبیت تحصیل در انگلستان که می توان به آنها اشاره نمود، بالا بودن سطح علمی و رنکینگ دانشگاه های این کشور است.

افراد به دلایل مختلفی مثل بالا بودن کیفیت آموزش، پایین بودن هزینه های تحصیل و وجود دانشگاه های معتبر، متقاضی تحصیل در آلمان هستند.

برای اطلاع از شرایط تحصیل پزشکی در آلمان روی آن کلیک کنید.

 

ممکنه راجع به ویزای توریستی کانادا هم پست بزارید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی