مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

با کمترین هزینه به اروپا مهاجرت کنید

شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

شاید این ایده به ذهن شما هم رسیده باشد که فارغ از این کشور یا آن کشور، قصد داشته باشید به «اروپا» سفر کنید؛ از طریق هرکشور و یا هرمعبری که کمترین هزینه‌ها را پیش پای شما بگذارد؛ و از آنجا که تسهیلات ناشی از پیمان‌های اتحادیه‌ی اروپا عبور و مرور را در سرتاسر این قاره یکپارچه کرده‌است، مهاجرت به یک کشور تحت پیمان اتحادیه، به نوعی و تا حدودی به معنای مهاجرت و دسترسی به کل قاره‌ی سبز است. چرا که با داشتن ویزای اقامت در یک کشور، حتی بدون ویزا می‌توانید تا 90 روز در هر کشور اروپایی که بخواهید اقامت داشته باشید. بنابراین، این ایده نیز به نوبه‌ی خود ایده‌ی جذابی است. اما چگونه می توان مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه را تجربه کرد؟ کشورهای اروپایی برای کنترل بر روند مهاجرت مهاجران به این قاره سیاست‌هایی را دنبال می‌کنند که طی آن بیشترین سود ممکن را از این روند غیر قابل توقف به کشورهایشان ببرند.

این سیاست‌ها به وضوح پس از پایان جنگ دوم جهانی شروع شده‌اند. مثلاً کشور آلمان غربی پس از جنگ دوم برای بازسازی کشور خود از سیل کارگران ترک استقبال کرد. اکنون و در زمان ما، پس از آنکه اروپا شکوه و رونق سابق خود را بیش از پیش بازیافته، تنگناهایی دیگری رخ می‌نمایند که ناشی از وضعیت ملتهب امروز خاورمیانه و ملاحظات امنیتی و ضد تروریستی است. از طرفی سیل هجوم آوارگان جنگ‌های داخلی عراق و سوریه، اروپاییان را نسبت به مسئله‌ی مهاجرت حساس‌تر کرده‌است. این‌ها همه و همه دلایل خوبی هستند تا با اطمینان به شما بگوییم حتی داشتن گوشه‌ی چشمی به راه‌های غیرقانونی و مسیرهای قاچاق تا چه میزان نشدنی و خطرناک است. ما در اینجا سعی می‌کنیم راه‌هایی را با شما درمیان بگذاریم تا مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه و به شکلی قانونی برای شما میسر شود و صدالبته به خاطر داشته باشید که مهاجرت به کشورهای درجه یک اروپا اصولا کار سخت و صعبی است و آن‌گونه که موسسات مهاجرتی تبلیغ می‌کنند و برای جذب شما واقعیات را پنهان می‌کنند، به هیچ وجه کار سهل و ساده‌ای نیست؛ مگر آن‌که کسی راضی به تقاضای پناهندگی شود. البته در این مورد هم کشورهای اروپایی متوجه صوری بودن قضیه پناهندگی هستند و دیگر به آن سادگی گذشته پناهندگی به کسی نمی‌دهند. به طور کلی، موسسات مختلف برای پیشبرد بحث در خصوصمهاجرت به اروپا با کمترین هزینه دو مسیر را انتخاب می‌کنند : اول معرفی آن دسته از کشورهای اروپایی که اخذ ویزا و مجوز اقامت در آن‌ها ساده‌تر از سایر کشورهاست. (مکان محور) دوم بررسی راه‌های ساده‌تر برای ورود به هریک از کشورهای اروپایی (روش محور). در این بین در کمال تعجب برخی از این موسسات به سرمایه‌گذاری در اروپا اشاره می‌کنند! که شاید برای ثروتمندان آسان‌ترین راه باشد اما مسلماً پرهزینه‌ترین راه است نه کم‌هزینه‌ترین! جدای از این‌که اصولاً سرمایه‌داران جهت مهاجرت به دنبال موسسات راه نمی‌افتند.
در میان حرف‌های درستی هم که در این بین زده می‌شود یک نکته شاید ناگفته بماند و آن این‌که آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای هرکس با توجه به خصوصیات خود وی تعریف می‌شود؛ چنانچه اگر شما هنوز جوان باشید و تمایلی به تحصیلات داشته باشید، شاید ویزای تحصیلی در یک رشته‌ی کم دردسر برای شما کم‌هزینه‌ترین راه باشد، یا اگر کارگر حرفه‌ای هستید و به جزییات یک حرفه وارد هستید، کشورهایی مثل نروژ و اسلواکی که نیاز به نیروی کار متخصص دارند برای شما بهتر باشند و یا اگر در یکی از کشورهای اروپایی دوست و آشنا و خویشاوندی دارید شاید کم‌هزینه‌ترین مسیر برای شما از معبر همان کشور رقم بخورد. فارغ از این موضوع، ما در همان دو محور پیش‌گفته شما را با راه‌های مهاجرت به اروپا با کمترین هزینه آشنا می‌کنیم:
1. کشورهایی که مهاجرت به آن‌ها ساده‌تر است: (مکان محور)
به خاطر داشته باشید که تبلیغات موسسات مختلف درباره‌ی کشورهای درجه 2 و 3 اروپایی تا حدی گزاف است. بهشت برینی در کار نیست، ولی می‌توان تا حد زیادی از پس خود در این کشورها برآمد. این دیگر به هدف و انگیزه‌ی مهاجر برمی‌گردد که تا چه حدی حاضر باشد از عادت و سهولت زندگی در کشورش چشم بپوشد و در عوض در غربت ساکن شود. کشورهای سهل‌الورود یا نسبتاً سهل‌الورود در اروپا مانند لهستان و اسلواکی و بلغارستان و مانند آنکه باید در سنجش شرایط و اوضاع حاکم بر زمان مهاجرت و شهر و محل و نوع ویزای اخذ شده و ... نهایت دقت را به عمل آورد.
2. راه‌های کم‌هزینه‌تر برای مهاجرت به هریک از کشورهای اروپایی (روش محور)

http://legalholding.ir/مهاجرت-به-اروپا-با-کمترین-هزینه/

نظرات  (۳)

از طریق گرجستان هم میتوان برای مهاجرت به اروپا اقدام کرد. با توجه به اخباری که اخیرا گویای پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا است مهاجرت به گرجستان جهت اخذ ویزای دائم این کشور و پس از آن اقدام برای مهاجرت به اروپا امکان پذیر خواهد بود.

روش های متعددی برای اخذ اقامت گرجستان از جمله تحصیل در گرجستان، خرید خانه در گرجستان ، اقدام از طریق ویزای کار و همچنین سرمایه گذاری در گرجستان امکان پذیر است.

در حال حاضر بدلیل هزینه های بالای روش های سرمایه گذاری و تحصیل، افراد زیادی علاقه مند به مهاجرت کاری هستند تا در ابتدای کار بدنبال کسب درآمد در کشور مقصد باشند. برای اطلاع از شرایط مهاجرت کاری میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://arianaabroad.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c/

برای مهاجرت تحصیلی، بدلیل رایگان بودن دانشگاهها، تحصیل در آلمان متقاضیان زیادی داره.

برای اطلاع از شرایط پذیرش میتونید روی تحصیل در آلمان کلیک کنید.

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی