مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

مطلب زیر از سایت لست سکند گرفته شده است:

مهاجرت، تصمیمی بسیار مهم و سرنوشت ساز است، و انتخاب مقصدی معقول و متناسب با اهداف مهاجرت فرد یا افراد، یکی از مهم ترین مراحل این کار به شمار می آید. امروزه کشور استرالیا، به یکی از پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی، برای مهاجران کل دنیا، تبدیل شده است، و این روزها شاهد افراد زیادی هستیم، که در تلاش برای یافتن راهی منطقی، جهت اخذ اقامت دائم کشور استرالیا می باشند. مهاجرت به استرالیا، به روش های مختلفی صورت می گیرد، و افراد با متوصل شدن به یکی از روش های تحصیلی، سرمایه گذاری، کاری و یا حتی پناهندگی، به دنبال اخذ اقامت دائم این کشور می باشند. در این بین مهاجرت به استرالیا، از طریق کسب ویزای مهارت و تخصص (skilled worker visa) منطقی ترین و امن ترین راه رسیدن به این کشور، به شمار می آید که به شرح و توضیح آن خواهیم پرداخت.


قدم به قدم تا مهاجرت به کشور استرالیا

مهاجرت به کشور استرالیا، از طریق اخذ ویزای مهارت و تخصص، دارای مراحل مشخصی می باشد که باید گام به گام انجام شوند، و هر چه فرد مورد نظر، به استانداردهای در نظر گرفته شده توسط دولت استرالیا نزدیک تر باشد، اخذ ویزا برای او، سهل تر و سریع تر خواهد بود.

  • مشخص نمودن زمنیه ی کاری، و شغل و حرفه ی پینشهادی
  • ارزیابی شغل و حرفه ی پشنهادی، توسط سازمان مربوطه
  • آماده سازی سوابق کاری در رشته ی مورد نظر
  • ارسال مدارک مورد نیاز به سازمان مربوطه
  • محاسبه ی امتیازات فرد مورد نظر، با توجه به مدارک ارائه شده، و پر کردن فرمی تحت عنوان EOI
  • جمع آوری اسناد و مدارک درخواست شده توسط ایالت انتخابی در استرالیا
  • معرفی و ثبت اسپانسر مورد نظر به صورت آنلاین
  • انتظار، جهت دریافت دعوتنامه و اسپانسری
  • ثبت نام در سایت سازمان مهاجرت و آپلود کردن مدارک در سیستم
  • مشخص شدن کارفرما و پاسخگویی به سوالات احتمالی او
  • ارائه ی مجدد سابقه ی کار و مدارک لازم
  • ارائه ی مدرک آیلتس
  • انجام آزمایش های پزشکی و دریافت گواهی سوءِ پیشینه
  • اخذ ویزا
ادامه مطلب در اینجا


تحصیل در کشور استرالیا:


تحصیل در استرالیا استرالیا یک کشور توسعه یافته میباشد که در دنیا به عنوان ششمین کشور پهناور شناخته شده است که اقتصاد آن بر پایه استرالیا کشاورزی و بازرگانی میباشد و عمده دلیلی که باعث شده است افراد بسیاری در دنیا علاقمند به مهاجرت به استرالیا باشند این است که استرالیا با توجه به پهناور بودن و وسعتش جمعیت کمی را در خود جای داده است و همین امر سبب شده است که مردم در رفاه اجتماعی کامل به سر ببرند و مشکلات اقتصادی نداشته باشند به همین خاطر افراد در اقصی نقاط دنیا متقاضی مهاجرت به استرالیا میباشند. روشهای بسیاری برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که عبارتند از:

همچنین می توانید برای اطلاعات در خصوص تحصیل در استرالیا به سایت آوات مراجعه کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۵:۰۵
admin adminii

مهاجرت غیر قانونی به آلمان

مهاجرت غیر قانونی به آلمان، از طریق راههای مهاجرت غیر قانونی به اروپا، صورت می گیرد. اکثر افرادی که در مسیر مهاجرت از طریق قاچاقچیان انسان به اروپا، دچار مشکلاتی شده و خاطرات خود را به رشته تحریر در آورده اند، در نوشته های خود، از وضع بد کمپ های مهاجرین در کشورهای اروپایی، یاد کرده اند. شاید حتی یک مورد هم ندیده باشیم که از مهاجرت غیر قانونی به اروپا، ابراز رضایت و خشنودی نموده باشد. شرایط بد زندگی در کشورهایی چون عراق، افغانستان، سوریه، لیبی، یمن و بسیاری از کشورهای آفریقایی، ظلم و تبعیض نژادی نسبت به مسلمانان در میانمار و برمه، ناامنی در اثر جنگ افروزی آمریکا و شرکای نظامی این کشور، دست به دست هم داده اند تا آمار مهاجرت غیر قانونی به آلمان و اعلام پناهندگی در آلمان، با رشد بی سابقه ای روبرو شود. راههای مهاجرت غیر قانونی به اروپا، از مسیر ترکیه، به ایتالیا و یونان، و سپس با عبور از کشورهایی چون مقدونیه، مجارستان، اتریش، و در نهایت به آلمان می رسد. ویزای توریستی آلمان، و ورود مستقیم به آلمان، هر چند مهاجرت غیر قانونی به آلمان محسوب نمی شود، اما ادامه اقامت در آلمان، پس از انقضاء اعتبار ویزای توریستی آلمان، اقامت غیر مجاز در خاک آلمان محسوب شده و در حکم مهاجرت غیر قانونی به آلمان، قلمداد می شود. گروه وکلای مهر، با مشاوره دکتر محمدرضا مهری، وکیل پایه یک دادگستری و استاد دانشگاه و متخصص حقوق مهاجرت، مسایل و مشکلات مهاجرت غیر قانونی به آلمان و مهاجرت از طریق قاچاقچیان انسان به اروپا را به نقد و چالش کشیده اند. حاصل این بررسی، در ادامه با پاسخ به سوالات احتمالی، به نظر عزیزان خواهد رسید.

سوالات مطرح شده درباره مهاجرت غیر قانونی به آلمان

  • مهاجرت غیر قانونی به آلمان از چه راههایی امکان پذیر است؟ مهاجرت غیر قانونی به آلمان چه معایبی دارد؟
  • راههای مهاجرت غیر قانونی به اروپا کدامند و مهاجرت غیر قانونی با قاچاقچیان انسان چه عواقبی در پی دارد؟
  • مهاجرت غیر قانونی به آلمان، باعث اخذ اقامت و تابعیت آلمان می شود؟
  • مراحل اعلام پناهندگی در آلمان چیست و زمان پذیرش درخواست پناهندگی در آلمان، چه میزان است

پاسخ سوالات درباره مهاجرت غیر قانونی به آلمان توسط مشاورین مهاجرتی و مسلط به حقوق بین الملل خصوصی در موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، به همراه اطلاعاتی درباره مهاجرت قاچاقی به آلمان، در ادامه خواهد آمد.

معایب مهاجرت غیر قانونی به آلمان

مهاجرت قاچاقی به آلمان و یا هر کشور دیگری در اروپا و یا سایر قاره ها، تبعات منفی بسیار زیادی به دنبال دارد. نخستین عیب مهاجرت غیر قانونی به اروپا، تضییح حقوق سایر افرادی است که در کشورشان به دلایل متعددی شرایط زندگی، واقعا وجود ندارد و بر اثر نا امنی، خطرات جانی متوجه اتباع آن کشور می باشد. دومین موضوع در مهاجرت قاچاقی به آلمان که عیب محسوب می شود، مهاجرت با قاچاقچیان انسان می باشد که در مواقع خطر، حتی حاضرند جان پناهجویان را به خطر انداخته و خود از مهلکه بگریزند. در یکی از خاطرات اشخاصی که مهاجرت قاچاقی به اروپا داشته و ناکام مانده اند، سر بریدن مسافرین، پس از تعقیب مامورین مرزی ترکیه، جهت لو نرفتن هویت قاچاقچیان انسان گزارش شده است. نکته سوم، مسیر نا امن و برخورد تحقیرآمیز پلیس مرزی اکثر کشورهای مسیر از جمله یونان و مجارستان با پناهجویان است. خطر ابتلا به انواع بیماری لاعلاج و اخراج از اروپا و عدم امکان ورود به اروپا تحت هیچ شرایطی می تواند نکته منفی بعدی در مهاجرت غیر قانونی به اروپا باشد.

راههای مهاجرت غیر قانونی به آلمان

  • راه زمینی و پر خطر عبور غیر قانونی از مرز ترکیه و ورود به ترکیه سپس یونان.
  • عبور هوایی از ترکیه و ورود غیر قانونی به یونان توسط قاچاقچیان انسان.
  • دریافت ویزای توریستی یونان و یا آلمان و ورود به آلمان از مرز قانونی.
  • ورود به آلمان با ویزای تحصیلی و یا ویزای کار المان.

هر کدام از راههای مهاجرت غیر قانونی به آلمان که توسط قاچاقچیان انسان پیشنهاد می شود، معایب متعددی دارند. حتی اگر راه ورود به آلمان هم قانونی باشد، ادامه اقامت در آلمان با چالش های غیر قانونی بودن روبروست. شان و کرامت انسان، باعث می شود تا با رعایت قانون و به اصطلاح عامیانه، دور نزدن قانون، راه قانونی برای مهاجرت به آلمان و سایر کشورها را امتحان کنیم.

راههای مهاجرت قانونی به آلمان

تحصیل در آلمان، ویزای کارآلمان، سرمایه گذاری در آلمان، ثبت شرکت در آلمان و ازدواج در آلمان، از راههای قانونی مهاجرت به المان محسوب می شوند. علاوه بر اینها، اشخاصی که قصد مهاجرت قانونی به اروپا را دارند ولی راههای مهاجرت قانونی به آلمان به روی آنها بسته است، می توانند از طریق کشور دیگری وارد اروپا شده و پس از اخذ اقامت دایم آن کشور، برای ادامه مسیر به آلمان سفر کنند. مهاجرت، امری پسندیده است و در تمامی طول تاریخ بشریت و اسلام، بر انجام مهاجرت مثبت تاکید شده است. اما مهاجرت غیر قانونی به اروپا و یا هر کشور دیگری و مهاجرت از طریق قاچاقچی انسان، تبعات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. به فرض رسیدن به مقصد در مهاجرت غیر قانونی، اخذ اقامت دایم آلمان و یا تابعیت آلمان با مشکلات بعدی روبرو خواهد بود. امکان تغییر قوانین و یا ایجاد رابطه استرداد مجرمین با کشورهای مبدا، خطرات مهاجرت غیر قانونی را دو چندان خواهد کرد.

وکیل مهاجرت قانونی به آلمان

مهاجرت غیر قانونی به آلمان، با توجه به اینکه کاملا خلاف قانون بوده و موجبی برای ورود وکیل مهاجرت و یا وکیل دادگستری به مقوله مهاجرت قاچاقی به آلمان وجود ندارد، نیازی به مشاوره حقوقی با وکیل مهاجرت ندارد. اما اطلاع از شرایط کنوانسیون ژنو و مقررات دابلین، می تواند راهگشای مناسبی جهت اتخاذ تصمیم مهاجرت به آلمان باشد. ایرانیانی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند، با توجه به شرایط امن زندگی در ایران و عدم وجود خطر جانی در هیچ زمینه ای، ناچار باید از پرونده های ساختگی و دروغین، جهت اعلام پناهندگی در آلمان استفاده نمایند. وجود مخاطرات جانی نیز به این موارد، اضافه خواهد شد. موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان با همکاری گروه وکلای مهر، راههای قانونی مهاجرت به آلمان و سایر کشورها را مورد بررسی قرار داده است و آماده ارایه مشاوره حقوقی درباره راههای قانونی مهاجرت به آلمان می باشد. مهاجرت غیر قانونی به آلمان و مهاجرت قاچاقی به المان به وسیله قاچاقچیان انسان، به هیچ وجه قابل توصیه نبوده و نیست.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۴۲
admin adminii

هزینه تحصیل در استرالیا

مطلب زیر از سایت لتس مایگریت گرفته شده است.

هزینه تحصیل در استرالیا یکی از مواردی می باشد که برای هر متقاضی تحصیل در این کشور مهم می باشد. هزینه تحصیل در استرالیا نسبتا بالا است. برای تعیین هزینه تحصیل در استرالیا موارد متعددی می تواند تاثیر گذار باشد. هزینه تحصیل در استرالیا می تواند تا حدودی به سبک زندگی و توقعات شخص نیز بستگی داشته باشد. در هر صورت به طور کلی می توان مبلغی را به صورت حدودی برای هزینه تحصیل در استرالیا تعیین کرد. بر اساس اطلاعاتی که ما در این زمینه داریم هزینه تحصیل در استرالیا به دبیرستان، کالج، دانشگاه و… شما نیز بستگی دارد.

هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف بدین صورت است: هزینه تحصیل در مدرسه از ۷٫۸۰۰ دلار تا ۲۰٫۰۰۰ دلار، زبان انگلیسی هر هر هفته در حدود ۳۰۰ دلار که به طول دوره هم بستگی دارد. آموزش های فنی و حرفه ای از ۴٫۰۰۰ دلار تا ۲۲٫۰۰۰ دلار، دوره لیسانس از ۱۵٫۰۰۰ دلار تا ۳۳٫۰۰۰ دلار، دوره فوق لیسانس ۲۰٫۰۰۰ دلار تا ۳۷٫۰۰۰ دلار و دوره دکتری از ۱۴٫۰۰۰ تا ۳۷٫۰۰۰ دلار هزینه در بر خواهد داشت. این هزینه ها که گفته شد شامل رشته های پزشکی نمی شود. بدین ترتیب هزینه های تحصیل در رشته های پزشکی و جراحی تا ۷۳ هزار دلار ممکن است برسد.

تمام هزینه هایی که در بالا گفته شد برای یک سال تحصیلی محسوب می شوند.

 

هزینه های زندگی در استرالیا

هزینه های زندگی در استرالیا

هزینه های زندگی در استرالیا تقریبا بالاست. برای اینکه در تامین هزینه های زندگی در استرالیا دچار مشکل نشوید به شما توصیه می کنیم حتما جهات مالی را در نظر بگیرید. کشور استرالیا هم مانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان، گران محسوب می شود. بدین دلیل تاکید ما بر این است که مراقب هزینه ها باشید چون با اینکه شما در حین تحصیل اجازه کار کردن دارید ولی درآمدی که از کار پاره وقت بدست می آورید نمی تواند هزینه های زندگی و تحصیل شما را پوشش دهد.

در ادامه هزینه های زندگی در استرالیا را که شامل مسکن، خوراک، خدمات و … می شود را به صورت جداگانه برای شما بیان خواهیم کرد.

هزینه اجاره مسکن به سه صورت است:

در صورتی که بخواهید در خوابگاه اقامت داشته باشید از ۸۰ تا ۲۵۰ دلار

در صورتی که بخواهید خانه مشترک اجاره کنید از ۷۰ تا ۲۵۰ دلار

در صورتی که خانه مستقل اجاره کنید از ۱۰۰ تا ۴۰۰ دلار

هزینه های خوراک بین ۸۰ تا ۲۰۰ دلار

برق و گاز ۶۰ تا ۱۰۰

تلفن و اینترنت ۲۰ تا ۵۰

حمل و نقل عمومی ۱۰ تا ۵۰

تفریحات ۵۰ تا ۱۰۰

 

این موارد که گفته شد بصورت تقریبی می باشد. به طور کلی هزینه های زندگی در استرالیا برای یک نفر مجرد بین ۱۸ تا ۱۹ هزار دلار در سال و برای زندگی متاهلی دو نفره بین ۲۵ تا ۲۶ هزار دلار و به ازای هر فرزند حدود ۳٫۵۰۰ دلار می باشد.

 

بورس تحصیلی در استرالیا

بورسیه تحصیلی در استرالیا

یکی از مواردی که همواره مورد علاقه و توجه دانشجویان متقاضی تحصیل در استرالیا بوده است، بهره مندی از بورس تحصیلی در استرالیا است. بورس تحصیلی در استرالیا همانند بسیاری از کشورهای جهان دارای شرایطی است. بدلیل اینکه متقاضی برای بورسیه های تحصیلی زیاد است این بورسیه ها معمولا برای مقاطع بالاتر مانند دکتری اعطا می شود. شرایطی که برای بورس تحصیلی در استرالیا تعیین شده است داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه های با رنکینگ جهانی مناسب است. همچنین علاوه بر سطح دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید معدل و سابقه تحصیلی شما بسیار مهم است. یکی دیگر از شرایط بورس تحصیلی استرالیا داشتن مقالات علمی در رشته مرتبط است.

بورسیه های تحصیلی دانشگاه های استرالیا به اشکال مختلفی است. به عنوان نمونه تخفیف در میزان شهریه، معافیت کامل از پرداخت شهریه، کمک هزینه زندگی و … می تواند هر کدام نوعی از بورسیه تحصیلی استرالیا باشد. در مجموع بهترین و کامل ترین نوع بورس تحصیلی در استرالیا بورسیه ای است که شمال هزینه های تحصیل و زندگی به طور کامل باشد. دریافت بورس تحصیلی در استرالیا به طور کامل همان طور که گفته شد بویژه برای ایرانیان در مقطع دکتری امکان پذیرتر است.

در مجموع دانشجویان ایرانی بیشتر موفق به اخذ بورسیه IPRS می شوند. بورسیه تحصیلی IPRS برای دوره های تحقیقاتی ارشد و دکتری صادر می شود. این نوع بورسیه تقریبا در تمام دانشگاه های استرالیا اعطا می شود. بورسیه IPRS شامل هزینه های تحصیلی، بیمه و زندگی دانشجو می شود. ذکر این نکته لازم است تنها راه اخذ بورس تحصیلی در استرالیا برای ایرانیان همین بورسیه IPRS می باشد.

یکی دیگر از شرایط دریافت بورس تحصیلی در استرالیا داشتن مدرک زبان مطابق آنچه مورد درخواست دانشگاه است می باشد. البته مدرک زبان مورد نیاز، زبان انگلیسی می باشد.

لینک منبع


https://letsmigrate.org/تحصیل-در-استرالیا/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۲۷
admin adminii



شرایط پناهندگی در کانادا

سایت موسسه  آوات متخصص مهاجرت به کانادا

کانادا کشوری می‌باشد که سالانه افراد بسیاری را تحت عنوان پناهنده به خاک خود راه می‌دهد و آن‌ها را تحت حمایت‌های مالی، پزشکی و... قرار می‌دهد این کشور به دلیل اتفاقاتی که در سال 2015 رخ داد بیشتر از کشورهای سوریه و افغانستان پناهندگانی را مورد حمایت خود قرار داد. افرادی به عنوان پناهنده به کشورهایی همچون کانادا می‌روند که از سمت دولت کشور خود آزار و اذیت شده باشند و به همین خاطر کشور خود را ترک و به کشور کانادا پناه می‌برند.

شرایط پناهندگی در کانادا برای هر فردی با توجه به شرایط فردی‌اش متفاوت می‌باشد و البته کمی دشوار.

ما در این مقاله می‌خواهیم مختصر توضیحی در خصوص شرایط پناهندگی در کانادا برایتان شرح دهیم تا شما با مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی و شرایط پناهندگی در کانادا بیشتر آشنا شوید.

دولت کانادا در سال 2017 تصمیم گرفته است تا هر پناهنده‌ای که بیش از حد به کشور خود رفت و آمد می‌کند را از کانادا اخراج کند و این شرایط برای برخی از ایرانیان پناهنده در کانادا کمی نگران کننده می‌باشد.

افرادی که علاقه‌مند به کسب اطلاعات راجع به پناهندگی کانادا می‌باشند باید بدانند که از چند طریق می‌توانند برای پناهندگی کانادا اقدام کنند:

یکی از این روش‌ها این می‌باشد که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی می‌تواند خود را به خاک کانادا برساند و زمانی که به خاک کانادا رسید برای پناهندگی درخواستی به دولت کانادا تنظیم کند.

https://www.awatlaw.com/page/مهاجرت-به-کانادا-از-طریق-پناهندگی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۲۱
admin adminii

دادگاه فدرال ناحیه کلمبیا (واشنگتن) روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت (۲۴ آوریل) حکم کرد که دولت موظف است برنامه اخراج مهاجران داکا را متوقف کند و درخواست‌های جدید مهاجران داکا را نیز بپذیرد.

جان دی. بیتز، قاضی این دادگاه این برنامه را بدلیل «مغایرت با قانون» و «ابهام در نحوه اجرا» به مدت ۹۰ روز به حالت تعلیق درآورد و به وزارت امنیت داخلی اجازه داد که در صورت مخالفت با این حکم، توضیحات قانع‌کننده‌ای در مورد اخراج مهاجران و عدم پذیرش درخواست‌های مهاجرتی ارائه کند.

لغو برنامه داکا واخراج مهاجران غیرقانونی از اولویت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده در زمینه برنامه‌های مهاجرتی بود. پیشتر وی و رهبران دموکرات کنگره آمریکا توافق کرده بودند تا برنامه داکا را غیرقانونی اعلام کنند.

داکا قانونی بود که در سال ۲۰۱۲ و در دوره ریاست جمهوی باراک اوباما، به تصویب رسید و به موجب آن کسانی که در زمان مهاجرت غیرقانونی به آمریکا زیر سن قانونی قرار داشتند، می‌توانند در این کشور به طور قانونی مشغول به تحصیل و کار شوند. لغو این برنامه می‌تواند بر شرایط زندگی حدود ۸۰۰ هزار نفر از کسانی که به «رویا پردازها» اطلاق می‌شود، اثر بگذارد.

حکم قضایی برای توقف تصمیم رئیس جمهوری ایالات متحده در رد درخواست رویا پردازها و اخراج آنها پیشتر در دادگاه‌های بروکلین و سانفرانسیسکو نیز صادر شده بود، اما هیچ کدام از آنها دولت را موظف به پذیرش درخواست‎های جدید نمی‌کرد.

منبع

سایت یورو نیوز

http://fa.euronews.com/2018/04/25/us-supreme-court-decides-on-daca-and-travel-ban

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۴۱
admin adminii


برای مهاجرت به آمریکا (ریئس جمهور ترامپ) - لغو ویزا- مهاجرت - قوانین- سفر- اقامت دائم
مراحل ویزای مهاجرت ویزای کاری

وکیل مهاجرت اروپا

یکی از قاره هایی که این روزها طرفداران بسیاری برای مهاجرت و سفر دارد قاره اروپا و یا همان سرزمین سبز میباشد که متقاضیان بسیاری از سراسر دنیا در صدد اخذ اقامت یکی از این کشورهای اروپایی میباشند ، مهاجرت به اروپا دارای مزایای فراوانی برای متقاضیان میباشد به همین خاطر تعداد افرادی که تمایل به مهاجرت اروپا دارند بسیار زیاد میباشد .

مهاجرت به اروپا به دلایل مختلف دارای پیچیدگی ها و سختی های بسیاری میباشد که برای رد شدن از آنها باید از وکیل مهاجرت اروپا بهره مند شد ، چرا که وکیل مهاجرت اروپا با دانش و تجربه ای که در این راستا خواهد داشت میتواند مسیر را برای متقاضیان هموار نماید و مسیر موفقیت را تسریع بخشد اما به شرطی که وکیل مهاجرت اروپا دارای تجربه و دانش بوده باشد و سوابق درخشانی در زمینه مهاجرت به اروپا داشته باشد .

مهاجرت به اروپا از روش های گوناگون امکان پذیر میباشد ، به طور کلی میتوان به رایج ترین نوع مهاجرت به اروپا اشاره نمود که از طریق تحصیل ، کار ، ازدواج ، تمکن مالی ، ثبت شرکت ،خرید ملک و مهاجرت به اروپااز طریق پناهندگی میباشد .

در این مقاله به صورت مختصر توضیحی در خصوص برخی از این روش هاکه متقاضیان بسیاری دارد ، خواهیم داد تا با آنها آشنا شوید اما برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های موسسه تماس گرفته و با کارشناسان مربوطه مشاوره شوید .

وکیل مهاجرت کانادا

بی شک یکی از برترین کشور ها و محبوب ترین کشورها در بین متقاضیان مهاجرت ، کشور کانادا میباشد که درصد بسیاری از آنها از روش های تحصیلی ، کاری اقدام به مهاجرت به کانادا مینمایند ، برای مهاجرت به این کشور دوست داشتنی باید بدانید که مسیر دشواری را برای خود انتخاب کرده اید ، گرچه پا گذاشتن در عرصه مهاجرت در کل امری دشوار و پیچیده ای است اما باید به این نکته توجه کنید که برخی از کشورها برای مهاجرت دارای قوانین سخت گیرانه ای میباشند .

کشور کانادا نیز از این امر مستثنا نمیباشد و هر متقاضی که قصد مهاجرت به این کشور را دارد باید بداند که بدون داشتن وکیل مهاجرت کانادا نمیتواند در این راستا موفق شود به همین خاطر در اولین اقدام باید یک وکیل مهاجرت کانادا که با تجربه و دارای دانش لازم میباشد یافت کنید و بعد از آن میتوانید با بهره گیری از دانش او به راحتی مراحل را گام به گام طی نمایید.

 

وکیل مهاجرت به آلمان

روش های مهاجرت به آلمان متعدد میباشد و افراد به دلایل گوناگونی درصدد مهارت به این کشور میباشند ، باید به این نکته توجه نمایید که مهاجرت ار قانونی باشد برای شما دلچسب تر خواهد بود به گونه ای که به شما انگیزه بیشتری

منبع

موسسه حقوقی آوات- دریافت ویزای کاری تحصیلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۳۲
admin adminii

هزینه مهاجرت و سفر به اروپا چه میزانه؟

شانس اروپا برای حفظ برجام چقدر است

با این حال دولت‌های اروپایی همچنان از توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران دفاع می کنند. پس از اعلام ضرب الاجل رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا، دونالد ترامپ، سه دولت قدرتمند اتحادیه اروپا یعنی آلمان، فرانسه و بریتانیا با تشکیل کارگروهی مشترک با طرف آمریکایی تلاش خود را برای نجات برجام از زلزله پیشرو شدت بخشیدند. همچنین مذاکرات خود را با ایران برای رفع نگرانی‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص برنامه‌های موشکی این کشور و نفوذ ایران در کشورهای عراق، سوریه و یمن آغاز کردند.

تلاش‌هایی که هنوز به نتیجه نرسیده است. شکاف بین خواسته‌های آمریکا و برنامه‌های موشکی و سیاست‌های منطقه‌ای ایران هنوز بسیار زیاد است. حال اگر ایران همچنان بر خواسته‌هایش پافشاری می کند، اروپا در تلاش است با وضع تحریم‌های جدید علیه برنامه موشکی ایران شکاف موجود را حداقل از سمت آمریکا پر کند.


منبع یورونیوز


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۳۲
admin adminii

امروزه برگزاری تور خارجی به یکی از مهم ترین شغل ها تبدیل شده است.میل به سفر و مواجه شدن با پدیده های تازه و نوین جزئی از سرشت و فطرت آدمی  است و هر انسانی میل دارد که در طول عمر خویش همواره در حال کشف مکان های جدید و ماجرا جویی های تازه باشد و هرچه بیشتر دنیای اطراف و محل زندگی خود را بشناسد و با آداب رسوم و فرهنگ ملت های مختلف آشنا شود، با توجه به این سرشت و فطرت آدمی، صنعت گردشگری خارجی هر روزه از رونق بیشتری نسبت به قبل برخوردار خواهد شد. ما در وب سایت فاینداتور سعی کرده ایم تا بهترین تورهای خارجی را به  کاربران معرفی کنیم تا بتوانیم انتخاب را آسان تر کنیم.

منبع

ویژگی های ویزای EB5 

متن زیر برگرفته از سایت شرکت مهاجرتی بهارگیت می باشد
  1.  سرمایه گذاری به میزان 1 میلیون دلار یا 500 هزار دلار
  2. سرمایه گذاری باید ریسک پذیر و بدون هیچ ضمانتی در برگشت پول باشد
  3. اشتغال برای 10 نفر
  4. دریافت شهروندی کامل برای خانواده (همسر، فرزندان مجرد زیر 21 سال)
  5. گرین کارت آمریکا (کارت سبز آمریکا)- اقامت دائم
  6. امکان زندگی و کار در هرجایی از آمریکا
  7. دریافت شهروندی آمریکایی بعد از 5 سال
  8. اقامت لازم 6 ماهه سال برای متقاضی اصلی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۱۸
admin adminii

بررسی اقامت کانادا به روش های مختلف


شرایط پناهندگی در کانادا

کانادا کشوری می‌باشد که سالانه افراد بسیاری را تحت عنوان پناهنده به خاک خود راه می‌دهد و آن‌ها را تحت حمایت‌های مالی، پزشکی و... قرار می‌دهد این کشور به دلیل اتفاقاتی که در سال 2015 رخ داد بیشتر از کشورهای سوریه و افغانستان پناهندگانی را مورد حمایت خود قرار داد. افرادی به عنوان پناهنده به کشورهایی همچون کانادا می‌روند که از سمت دولت کشور خود آزار و اذیت شده باشند و به همین خاطر کشور خود را ترک و به کشور کانادا پناه می‌برند.

شرایط پناهندگی در کانادا برای هر فردی با توجه به شرایط فردی‌اش متفاوت می‌باشد و البته کمی دشوار.

ما در این مقاله می‌خواهیم مختصر توضیحی در خصوص شرایط پناهندگی در کانادا برایتان شرح دهیم تا شما با مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی و شرایط پناهندگی در کانادا بیشتر آشنا شوید.

دولت کانادا در سال 2017 تصمیم گرفته است تا هر پناهنده‌ای که بیش از حد به کشور خود رفت و آمد می‌کند را از کانادا اخراج کند و این شرایط برای برخی از ایرانیان پناهنده در کانادا کمی نگران کننده می‌باشد.

https://www.awatlaw.com/page/مهاجرت-به-کانادا-از-طریق-پناهندگی










روش های مهاجرت به کانادا ۲۰۱۸

برای مهاجرت به کانادا و آمریکا و اقامت در یکی از این دو کشور بیش از ۶۰ روش مهاجرتی وجود دارد. در زیر گزیده ای از معمول ترین روش های مهاجرت به کانادا و امریکا را برای شما تهیه کرده ایم.

مهاجرت به کشور کانادا ۲۰۱۸:

خدمات مهاجرتی شرکت ما جهت کسب اقامت کانادا به صورت زیر می باشد :

  • مهاجرت از طریق اخذ پیشنهاد کار: مهندسی عمران، معماری، مکانیک، برق و کامپیوتر و همچنین تکنسین های فنی، مشاغل مهارتی نظیر جوشکاری، تعمیرات، لوله کشی، کاشی کاری، آشپزی، کشاورزی و … می توانند از طریق این روش در کمتر از یک سال و با دانش ابتدایی زبان، برای خود و خانوادشان اقامت دایم کانادا را دریافت نمایند.
  • مهاجرت به کانادا از روش حرفه و تخصص فدرال
      Federal Skilled Worker – مهاجرت به کانادا ویژه افراد تحصیل کرده با سابقه کار بیش از یک سال و دانش زبان.
  • مهاجرت به کانادا از روش تخصصی نووااسکوشیا
        Nova Scotia Skilled Worker – مهاجرت ویژه افراد تحصیل کرده با سابقه کار بیش از یکسال بدون نیاز به داشتن پیشنهاد کار از کارفرمایی در کانادا.
  • مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی استانی

    یکی از روشهای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا، برنامه مهاجرت از طریق کارآفرینی و سرمایه‌گذاری استانی برای تجار و مدیران دارای سابقه مدیریت و سرمایه به میزان تعیین شده است. این برنامه‌ها به دلیل توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در کانادا و جذب سرمایه به وجود آمده‌اند. در این بخش بهترین برنامه‌های مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی و استانی  که می‌توانند متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری را برای برنامه‌های استانی خود (PNP) نامزد نمایند معرفی شده‌اند.

  • منبع

  • http://canadaexpert.net/pages/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7/

تراکم جمعیت
بنابر آمار سال 2008، کانادا با توجه به وسعت زیادش جمعیت کمی دارد، به طوری که، در هر کیلومتر مربع از خاک آن، به طور متوسط، 2/3 نفر زندگی می کنند (دویست و نوزدهمین کشور). تراکم جمعیت در نقاط مختلف این کشور، متفاوت است. بیشتر کانادایی ها در شهرهای جنوبی زندگی می کنند و حدود سه چهارم از جمعیت این کشور در 300 کیلومتری مرز آمریکا ساکنند. بزرگ ترین مراکز شهری در ایالت های کبک و اونتاریو می باشند که حدود دو سوم از کل جمعیت کانادا را در خود جای داده است. در چند سال اخیر، جمعیت کانادا به سمت غرب کشور متمایل شده است. ایالت های بریتیش کلمبیا و آلبرتا از این تغییر محل، سود برده اند و رشد جمعیت بسیار خوبی داشته اند. کانادا بالاترین میزان پذیرش مهاجر را در جهان دارد.

دولت کانادا مهاجران را بنا به یکی از این دلایل انتخاب می کند:
1. پیوستن به خانواده و اقوام نزدیک با مهاجرت به کانادا
2. مسایل بشردوستانه در مورد پناهندگانی که نیاز به اسکان مجدد دارند؛
3. دلایل اقتصادی و علمی.
مهاجران، بیشتر در مناطق شهری بزرگ، مانند تورنتو، ونکووِر و مونترال ساکن می شوند.

منبع

https://www.visamondial.com/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C/%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%AF%D8%A7/

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۱:۳۶
admin adminii

روش های دریافت اقامت اروپا به صورت زیر می باشند، که در صفحات جداگانه در سایت توضیح داده شده است.

الف) اقامت اروپا از طریق خرید ملک

ب) اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

ج) اقامت اروپا با سرمایه گذاری

د) اقامت اروپا از طریق تمکن مالی

لیست کشورهایی که می توان از طریق آن ها اقامت اروپا و ویزای شینگن اروپا دریافت کرد:

یکی از ساده ترین راه های اخذ اقامت هنلد ( اخذ اقامت اروپا ) اقدام برای ثبت شرکت در هلند ( ثبت شرکت در اروپا ) و اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت در هلند میباشد و شما خواهید توانست  ویزا اقامت ثبت شرکت اروپا را از کشور اروپایی شنگن هلند به دست آورید  . اقامت ثبت شرکت هلند برای افرادی که شرکتی جدید در هلند ثبت کنند و یا شرکتی در هلند را خریداری نمایند امکان پذیر میباشد و شما میتوانید از این طریق به هلند مهاجرت نمایید ( مهاجرت به اروپا )  در صورتی که اقامت هلند را از طریق ثبت شرکت یا اقامت اروپا را از طریق ثبت شرکت داشته باشید شما نیازی به دریافت ویزا شنگن برای سفر به کشور اروپایی شنگن نخواهید داشت .و میتوانید به این طریق به اروپا مهاجرت نمایید  افرادی که تمایل داشته باشند میتوانند از طریق ثبت شرکت در کشور هلند اقامت کشور هلند را به دست بیاورند .




مهاجرت بی دردسر به ۶ کشور محبوب دنیا

گذشتن از زندگی و خاطرات کشوری که در آن زندگی می کنیم کار آسانی نیست. قوانین سخت مهاجرتی اغلب کشورهای پیشرفته هم بر این سختی اضافه می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با ۶ کشوری که دردسر کمتری برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم دارند، آشنا کنیم. با الی گشت همراه باشید.

مهاجرت ۱

۱- ایتالیا

 

مطالب مرتبط
راهنمای سفارت ایتالیا و اخذ ویزای این کشور
مهاجرت به نیوزیلند، چطور و چگونه؟

یک خبر خوب برای عاشقان غذای ایتالیایی! ایتالیا یکی از راحت ترین قوانین اقامت را در بین سایر کشورهای اروپایی دارد. شما می توانید با خرید یا اجاره ی خانه در این کشور و  ۵ سال اقامت قانونی، ویزای دائم آن را کسب کنید. همچنین با تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور، شانس دریافت اقامت دائمتان را افزایش می دهید.وضعیت کسب و کار در این کشور چندان راضی کننده به نظر نمی رسد و از نظر اقتصادی همچنان ضعف هایی دارد. اما به طور کلی مقصد خوبی برای هنرمندان و معماران به حساب می آید.

ایتالیا

۲- نیوزیلند

 

اگر به دنبال آرامش و زندگی در یک تابلوی نقاشی هستید، نیوزیلند بهترین انتخاب است! این کشور با طبیعتی بینظیر، جمعیت کم و نیاز زیاد به نیروی کاری جوان، جزو کشورهایی محسوب می شود که قوانین مهاجرتی راحت تری دارند. خرید ملک در این منطقه یکی از راه هایی است که به اخذ اقامتتان کمک می کند. همچنین ازدواج و تحصیل در این کشور هم شانس اخذ اقامت دائم در آن را افزایش می دهند.

نیوزیلند

۳- آرژانتین

 

خبر خوب این که، کشور ستاره های فوتبال دنیا هم در این لیست قرار دارد!  کشور آرژانتین یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا به شمار می آید. بعد از تنها ۲ سال اقامت در آن میتوانید برای کسب ویزای دائم اقدام کنید. راه ساده تر هم این است که فرزند خودتان را در سفارت این کشور، در دریای آزاد در کشتی یا هواپیمایی با پرچم آرژانتین به دنیا بیاورید تا مسی بعدی آرژانتین باشد!

آرژانتین

۴- نروژ

 

از چهره ی سرد و خشن این روزهای دنیا خسته شده اید و احتیاج دارید به خوشبینی روزهای کودکی تان برگردید؟! نروژ یکی از صلح آمیز ترین کشورهای دنیا است. سطح بالای رفاه و استاندارد زندگی در این کشور موجب شده نروژ مردمانی آرام و لبخند به لب داشته باشد و در آن خبری از جنایت و دزدی نباشد. بعد از مدت ۳ سال زندگی در این کشور، می توانید درخواست اقامت دائم بدهید.

نروژ

۵- کانادا

 

مهاجر پذیر ترین کشور دنیا و مقصد محبوب ایرانی ها، یکی دیگر از کشورهای این لیست است. نیاز این کشور به افراد متخصص و ماهر، خدمات درمانی و آموزشی با کیفیت و نرخ تورم پایین باعث شده است تا هر ساله عده ی زیادی برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. اگر تخصص و مهارت بالایی در کارتان دارید و یا حداقل سرمایه ای در حدود ۱۸۰ هزار دلار آمریکا دارید می توانید به راحتی جهت اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

کانادا
۸ نظر

بسیاری از کشورهای جهان برای دادن اقامت به شهروندان سایر کشورها در صورت انجام سرمایه گذاری و یا خرید ملک شرایط خوبی را فراهم کرده اند و پس از این کار و طی مراحلی شخص می تواند شهروند کشور مذکور به شمار آید. با توجه به بحران مهاجرت و رأی بریتانیایی ها برای خروج از اتحادیه اروپا در ماه ژوئن گذشته، بدون شک درخواست ها برای اقامت در کشورهای اروپایی دیگر افزایش یافته و اکنون نیز شاهد این موضوع هستیم.

در مطالعه ای که توسط موسسه ی مشاوره اقامت و شهروندی «هنلی و شرکا» صورت گرفته تمامی پیشنهادات شهروندی و اقامت در کشورهای جهان و به خصوص کشورهای غربی بررسی شده و این کشورها بر اساس ارزش، کیفیت و اعتبار پیشنهادها و شرایطشان برای ارائه ی اقامت به شهروندان دیگر کشورها رده بندی شده اند. در ادامه ۱۲ کشور اروپایی که در این فهرست راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها را برای دادن اقامت به مهاجران و شهروندان سایر کشورها فراهم کرده اند به شما معرفی خواهیم کرد.

۱۲- بلغارستان

خرید اوراق قرضه از دولت بلغارستان به ارزش حدود ۵۰۰٫۰۰۰ یورو به مدت ۵ سال برای گرفتن اقامت در این کشور کافی خواهد بود.

۱۱- یونان

۶- برزیل

 

اوضاع اقتصادی خوب، مناسب بودن شرایط برای رشد کسب و کارهای جدید و جاذبه های بی شمار برزیل چندان هم دور از دسترس به نظر نمی رسند. با تحصیل در دانشگاه های سطح بالای برزیل می توانید شانس خود را برای اخذ اقامت دائم این کشور به حداکثر برسانید. علاوه بر این، اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری هم طرفداران بسیاری دارد. شما می توانید با حدود ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار سرمایه گذاری، اقامت دائم این کشور پر جنب و جوش را به دست بیاورید.

برزیل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۵۱
admin adminii