مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بآرشیو قیمت دلار صرافی رویال


منبع سایت صرافی رویال

آرشیو قیمت دلار

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۳۳
admin adminii

 راحت ترین کشورهای اروپایی برای گرفتن اقامت

اقامت اروپا از طریق خرید ملک برای کشورهای اروپایی زیر امکان پذیر است.

  • خرید اوراق قرضه 5 ساله بلغارستان- 500 هزار یورو
  • خرید ملک در یونان – 200 هزار یورو
  • خرید ملک در قبرس- 300 هزار یورو
  • خرید ملک لیتوانی- 200 هزار یورو
  • خرید ملک جرسی- 200 هزار پوند
  • خرید ملک مالت – 200 هزار یورو
  • خرید ملک اسپانیا – 500 هزار یورو یا 2 میلیون اوراق قرضه
  • خرید ملک پرتغال- 500 هزار یورو – یا 1 میلیون سرمایه گذاری- یا ایجاد 10 شغل
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۷ ، ۱۲:۳۷
admin adminii

گرفتن وقت سفارت آلمان

سفارت آلمان تلاش می‌کند ورود به بخش باجه‌ها را خصوصا در ماه‌های تابستان، سریع‌تر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد. ورود به بخش باجه‌ها در آینده تنها رأس ساعت اعلام شده انجام می‌شود. حضور زود هنگام باعث انتظار در جلوی درب سفارت و حضور دیر هنگام باعث ابطال وقت گرفته شده می‌شود. برای دریافت وقت سفارت آلمان می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

سیستم تعیین وقت جهت ارائه درخواست ویزای آلمان

برای دریافت راهنمایی‌هایی جهت گرفتن وقت سفارت آلمان به لینک زیر مراجعه کنید:

راهنمای تعیین وقت سفارت آلمان

نکاتی در مورد گرفتن وقت سفارت آلمان

  • بعد از مراجعه به لینک دریافت وقت سفارت آلمان می‌توانید مراحل گرفت وقت سفارت را پیگیری کنید. بعد از اینکه طبق راهنمایی‌ها ثبت نام کردید، ۲ ایمیل دریافت خواهید کرد. ایمیل اول ظرف ۳۰ دقیقه بعد از ثبت‌نام برای شما ارسال خواهد شد و شامل تاییدیه و کد پیگیری است. ایمیل دوم چند هفته بعد ارسال خواهد شد که «ایمیل وقت» سفارت است و تاریخ و زمان دقیق مصاحبه در آن اطلاع‌رسانی می‌شود.
  • در روند جدید گرفتن وقت سفارت آلمان، نزدیک‌ترین وقت سفارت به متقاضیان داده خواهد شد و فرآیند گرفتن وقت تسهیل شده است. ثبت‌نام در این سامانه تنها چند دقیقه زمان خواهد برد.
  • بعد از اینکه ثبت‌نام شما تمام شد و ایمیل شماره پیگیری را دریافت کردید، امکان پاسخگویی به سوالات مربوط به وضعیت درخواست و زمان اعلام وقت سفارت را نخواهید داشت.
  • سفارت در اولین فرصت، وقت قطعی شما برای مصاحبه ویزا را از طریق ایمیل اعلام می‌کند. این ایمیل شامل یک لینک برای تایید وقت و لینک دیگری برای باطل کردن وقت است. اگر ظرف مدت ۷ روز بعد از دریافت «ایمیل وقت» آن را تایید نکنید، به صورت خودکار وقت شما حذف خواهد شد.
  • اگر در زمانی که سفارت برای شما معین کرده است، امکان حضور در سفارت را ندارید و انصراف خود را اعلام می‌کنید، برای دریافت وقت جدید باید مجدد ثبت‌نام کنید.

سایر اطلاعات برای دریافت ویزای آلمان

مدارکی که در موارد استثنایی پس از ارائه درخواست ویزا از طرف بخش ویزا مطالبه می‌شود (نقصی مدارک) را می‌تولنید فقط در روزهای کاری سفارت از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۱:۳۰ به بخش ویزا تحویل دهید.

به موقع درخواست ویزای خود را بدهید

به دلیل تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان و محدودیت‌های بخش ویزای سفارت، به ویژه در تابستان (ماه می تا اکتبر) و همچنین ایام نوروز، امکان دارد که تعیین وقت چند هفته طول بکشد. بررسی تقاضا برای دریافت ویزای شینگن هم حدود ۱۴ روز زمان می‌برد. بنابراین در برنامه‌ریزی سفر خود به آلمان به این زمان‌بندی‌ها توجه کنید.

هنگام ارائه درخواست ویزا باید تمام مدارک به طور کامل تکمیل شده و تمام گواهی‌ها ارائه شود. نقص مدارک باعث رد درخواست می‌شود. برای درخواست‌کنندگان زیر ۱۶ سال الزامی است که هر دو نفر از والدین یا قیمین فرم درخواست را امضا کنند.

ارائه درخواست تنها با مدارک کامل امکان‌پذیر است

برگه‌های راهنمای سفارت را به دقت مطالعه کنید. در این برگه‌ها جزئیات امر و مدارک لازم ذکر شده‌اند. ممکن است قوانین اعلام شده تغییر کنند. بنابراین پیش از آن که در تاریخ تعیین‌شده مراجعه کنید یک بار دیگر برگه‌ها را مطالعه کنید تا از تغییرات احتمالی آگاه شوید.

پیش از روز تعیین شده هیچ مدرکی (به طور مثال دعوت نامه) برای سفارت ارسال نکنید. همه مدارک را باید شخص متقاضی هنگام ارائه درخواست به طور کامل به همراه داشته باشد.

مقابل ساختمان سفارت و در کوچه‌های اطراف آن افرادی هستند که به شما پیشنهاد انجام کارهای ویزا را می‌دهند. سفارت آلمان متذکر می‌شود که این افراد که گاهی ادعا می‌کنند با سفارت همکاری دارند، هیچ ارتباطی با سفارت ندارند.

فرم‌های درخواست ویزا رایگان بوده و می‌توانید آن‌ها را از وب‌سایت سفارت دانلود کنید.

اگر مدارک جعلی یا دستکاری شده ارائه دهید، برای شما ویزا صادر نشده و مدت طولانی هم هیچ ویزای شینگنی برای شما صادر نخواهد شد.

بنا به گفته بسیاری از متقاضیان، شرکت‌های بیمه مدعی گرفتن وقت در قبال دریافت وجه هستند در صورتی که رسید تعیین وقت ارسال شده برای آنان جعلی است.

امکان باطل کردن وقت‌های گرفته شده نیست

امکان باطل کردن وقت‌های گرفته شده نیست. به همین دلیل دقت کنید زمانی برای گرفتن وقت به سایت سفارت مراجعه نمایید که مطمئن هستید می‌توانید در وقت تعیین شده به سفارت مراجعه کنید و مدارک شما تا آن زمان کامل هستند. همچنین وقتی که برای ارائه مدارک دریافت ویزا می‌گیرید، باید حداکثر سه ماه پیش از تاریخ سفر شما باشد.

هزینه ویزای آلمان

  • سفارت آلمان هزینه درخواست ویزا را فقط به صورت نقدی به یورو دریافت می‌کند.
  • سفارت آلمان به طور محدود اسکناس خرد در اختیار دارد، بنابراین بهتر است مبلغ را دقیقا برابر میزان هزینه ویزا شمرده و پرداخت نمایید.
  • سفارت از پذیرفتن یورو به صورت پول خرد (سکه) معذور است و تنها اسکناس های پنج، ده، بیست، پنجاه و صد یورویی می‌پذیرد. پرداخت با کارت امکان پذیر نیست.
  • https://www.kojaro.com/2017/1/29/124726/راهنمای-سفارت-المان/
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ تیر ۹۷ ، ۱۷:۳۴
admin adminii

کسانی که قصد ادامه‌ی زندگی در انگلستان، تحصیل در این کشور، کار و به صورت کلی مهاجرت به انگلیس را دارند، می بایست از شرایط زندگی در انگلیس مطلع باشند تا با آگاهی کامل و سنجش همه جانبه، دست به انتخاب این کشور برای مهاجرت بزنند. امروزه انگلستان مقصد تحصیلی و اشتغال بسیاری از جوانان است و این امر می بایست با در نظر گرفتن شرایط زندگی در انگلیس، توأم باشد. شرایطی راجع به نحوه اقامت، سطح علمی دانشگاه ها، وضعیت اقتصادی و به طور کلی سطح رفاه مردم در این کشور، موضوع این نوشتار است. بدین ترتیب، توصیه می شود تا ضمن مطالعه این مطلب، از مشورت با متخصصین امر نیز غافل نمانید و با مراجعه به ایشان، از دقیق ترین آمار و ارقام مربوط به سال 2017 میلادی، مطلع شوید. هلدینگ حقوقی رادیو وکالت در این مسیر، پذیرای شما متقاضیان برای ارائه انواع خدمات حقوقی حضوری و غیرحضوری و نیز اقدام در خصوص مهاجرت شما به کشور انگلستان است

شرایط زندگی در انگلیس - جغرافیا


انگلستان، از نظر مساحت هفتاد و نهمین کشور پهناور در دنیا و بزرگترین کشور در بریتانیاست و از شمال با اسکاتلند و از غرب با جمهوری ولز همسایه است. همچنین این کشور، میزبان بزرگترین شهر در اروپا، یعنی لندن است. لندن، پایتخت انگلستان، و البتّه پایتخت پادشاهی بریتانیا، یکی از زیباترین شهر‌های جهان و پیشگام در هنر و اقتصاد و همواره گزینه‌ی جذّابی برای گردشگران بوده است. با این که انگستان زیاد کشور پهناوری نیست، امّا جمعیتی بالغ بر 54 میلیون نفر را در خود جای داده است و به این معناست که تراکم جمعیّتی بالایی دارد. از نظر آب و هوایی، انگلستان کشوری نسبتاً معتدل است. رطوبت هوا و جزیره‌ای بودن، همواره اوقات خوشی را برای مردم این منطقه رقم می‌زند. در انگلستان شاهد زمستان های خیلی سرد و تابستان های خیلی گرم نیستیم. به طوری که در زمستان، دمای هوا به ندرت از صفر پایین‌تر می ‌رود و در تابستان نیز، دمای هوا از 30 درجه بیشتر نمی شود. اگر عاشق باران هستید، انگلستان کشور رؤیایی شما خواهد بود؛ با میانگین بارش سالانه‌ی 838 میلی‌متر. 
بیش از 600 مایل خط ساحلی زیبا مانند کورن وال (cornwall) و نورث امبرلند ((northumberland، مناطق روستایی بی نظیر با کلبه‌ های سنگی و خیابان ‌های سنگ فرش شده، خوراکی های خوشمزّه، تاریخ غنی و شهر های پُر هیاهو ، تنها بخشی از دلایلی هستند که هر کس باید این کشور را حدّاقل برای یک بار از نزدیک ببیند. امّا برای زندگی، شرایط متفاوت است. موارد مهمتری همچون اقامت، کار و هزینه‌های زندگی و امنیت وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

شرایط زندگی در انگلیس – علم و تحصیل


انگلستان علاوه بر شرایط خوب جغرافیایی و آب و هوایی و طبیعت بکر و شهر های مدرن، به یک دلیل مهمّ دیگر هم مورد توجّه بسیار قرار می‌گیرد که آن، تحصیل در دانشگاه های انگلستان است. از روزگاران گذشته انگلستان همواره از امپراتوری‌ های پیشرفته و قوی بوده و البته استعمار سایر کشور ها نیز، باعث ورود شتابان دانش و فن به این کشور شده است. علاوه بر این، محقّقان، دانشمندان و مخترعان بزرگی همچون آیزاک نیوتون، آلبرت اینشتین، نیکولا تسلا و توماس ادیسون در این کشور پرورش یافته‌ اند. همین امر به مرور باعث پیشرفت سطح علمی و فرهنگی مردم شد و روز به روز، دانش‌پژوهان بیشتری برای کسب علم به انگلستان مهاجرت می‌کردند. این کشور پس از تجریه انقلاب صنعتی و عصر روشنگری، شاهد پیشگامی های متعدد علمی بوده است؛ نظیر ظهور جرم شناسان نظریه پردازی نظیر جرمی بنتام. در ادامه این سیر علمی، امروزه نیز مدارک دانشگاه ‌های بریتانیا در تمام نقاط دنیا معتبر است و در عین حال بسیار ارزشمند می باشد. طیف وسیعی از رشته های تحصیلی در دانشگاه‌های این کشور ارائه می ‌شوند. بنابراین دانشجویان می توانند در رشته‌ی مورد علاقه‌ی خود در انگلستان ادامه تحصیل دهند.



منبع

http://legalholding.ir/شرایط-زندگی-در-انگلیس/

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۴
admin adminii