مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

مهاجرت به اروپا|تعیین وقت سفارت

دریافت اقامت اروپا|ویزای شینگن|دریافت پاسپورت

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

به طور کلی، خارجی‌هایی که می‌خواهند در روسیه زندگی و کار کنند، ابتدا باید شغلی پیدا کنند و پس از آن کارفرمای مربوط مجوز کار در روسیه را برای آن‌ها تهیه کند. برای اکثر اتباع خارجی، شرایط اخذ ویزای کار دشوار است و این مسئله با توجه به نوع خاص مشاغل، ملیت‌ها و مناطق مختلف روسیه متفاوت است. اگر دارای صلاحیت‌های لازم هستید، یک متخصص، مدیر اجرایی رده بالا یا مدیر هستید و اگر روسی صحبت می‌کنید، شانس بیشتری برای گرفتن شغل در روسیه خواهید داشت.

مسکو، پایتخت روسیه، محبوب‌ترین شهر این کشور از لحاظ وجود فرصت‌های شغلی برای افراد جویای کار خارجی است و این به این دلیل است که شرکت‌های چند ملیتی مختلفی در مسکو وجود دارند.

بازار کار

مسکو به عنوان یکی از مراکز تجاری پیشرو در جهان شناخته می‌شود، به همین دلیل روسیه به مقصدی محبوب در میان افراد متخصص و فارغ التحصیلان سراسر جهان تبدیل شده است که علاقه‌مند به کسب تجربه‌های مختلف در شهری پیشرفته و با اصالت مانند مسکو هستند.

با وجود رقابت بین متخصصان خارجی و فارغ التحصیلان داخلی، بازار کار در روسیه تا حدی رقابتی است. بسیاری از فارغ التحصیلان روسی چند زبانه و با تحصیلات عالی هستند؛ بنابراین به راحتی از جانب شرکت‌ها پذیرفته می‌شوند.

برای یک خارجی غیرقانونی است کاری انجام دهد که می‌تواند توسط یک شهروند روسی انجام شود؛ بنابراین کارهای مهاجرتی بسیار تخصصی و در سطح مدیریت ارشد هستند. صنایع عمده کشور شامل نفت، گاز، فلزات (به ویژه فولاد) و چوب است. سایر صنایع بزرگ شامل دفاع، تولید، الکترونیک، فن‌آوری تلفن همراه، بانکی و بخش خدمات است. کمبودهای شغلی در ساخت و ساز، حمل و نقل، فناوری اطلاعات، مهندسی و آموزش وجود دارد.

نیاز زبانی

روسی زبان رسمی کشور روسیه است؛ بنابراین باید دانش خوبی از زبان روسی داشته باشید، مخصوصا اگر بخواهید خارج از مسکو کار کنید. خارج از شرکت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی اکثر مردم فقط روسی صحبت می‌کنند. پس بسیار مهم است که درک خوبی از زبان روسی داشته باشید تا بتوانید در محیط کار و جامعه موفق شوید.


https://www.kojaro.com/2017/7/23/127145/مهاجرت-کاری-روسیه/

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آذر ۹۷ ، ۱۸:۳۸
admin adminii